ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ
Geri

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ

Güven Plus Grup A.Ş. kurumsal hizmet anlayışı ile tüm danışanlarına başta yönetim organizasyon, stratejik yönetim, pazarlama ve uluslararası pazarlama stratejileri çerçevesinde hizmet sunmaktadır. ISO 10002 müşteri memnuniyeti yönetim sistemi konusunda işletmelerin genel anlamda ihtiyaç duyduğu ve eksik olduğu yönlerin giderilmesi, bilimsel ve teknik anlamdaki eğitimleri başta olmak üzere tescil işlemlerini de gerçekleştirmektedir. ISO 10002 kalite yönetim “Müşteri Memnuniyeti” yönetim sistemi oldukça geniş bir çerçevede değerlendirilmektedir. Ulusal değil uluslararası bir müşteri kalite yönetim sisteminin oluşturulmasını zorunlu kılmaktadır. Başlıca genel görünüş, erişilebilirlik, şikâyet, çözüm sistemleri, ücretler, gizlilik, şeffaflık ilkesi, müşteri odaklı yaklaşımlar, hesap verebilirlik, sürekli iyileştirme, taahhüt, iletişim, müşteri memnuniyet proseslerinin oluşturulması ve uygulanması, şikâyet formlarının sürekli takip edilmesi ve işleme alınması, cevaplar, çözüm sistemleri ve uygulamaları, objektif olmak, sürekliliği izleme, tektik etme, analiz yöntem ve sistemleri, geri iade ve hızlı işlem yapabilme özelliklerinin sağlanmış olmasını gerektirmektedir. Özellikle hizmet üreten işletme ve kurumların ISO 10002 belgelendirme standardını yakalamış ve uyguluyor olması gerekir. Büyük kurumsal işletmelerde ve özellikle hizmet üreten işletmelerde mutlaka bu sistemin etkin kullanılması ve sürekliliğinin sağlanması gerekir. ISO 10002 standardının aslında ISO 9001 ile uyumlu bir standart sistemi olduğu görülmektedir. Bu nedenle belgelendirme öncesinde mutlaka işletmelerin mevcut yapılarının iyileştirilmesi ve geliştirmesi ya da profesyonel anlamda destek alması gerekir. Güven Plus Grup A.Ş. danışan işletme ve kurumların bu yöndeki ihtiyaçlarını profesyonel olarak desteklemekte ve belgelendirme konusunda her türlü hizmeti sunmaktadır.