GOOGLE ADWORDS REKLAM YÖNETİMİ
Geri

GOOGLE ADWORDS REKLAM YÖNETİMİ

Google Adwords, büyükten küçüğe her işletme için takip edilebilir, hızlı sonuçlar alınan, potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı sağlayan bir reklam mecrasıdır. Adwords, dünyanın en büyük arama motoru Google’da veya iş ortaklarında işlemenizin sağladığı hizmet veya ürünlerle alakalı olarak anahtar kelime, resim reklam veya video hedefli yayınlar sağlamanızı sağlayan bir araçtır. İnternette görünür olmanızı sağlarken her an ölçülebilir bütçe ve performans metrikleriyle belki de anlık takip sağlayan tek reklam platformu olma özelliğini taşır. Anahtar kelime reklamları, yeniden pazarlama reklamları, Youtube reklamları, görüntülü reklamlar ve alışveriş reklamları sayesinde size bir kanal aracılığı ile birçok mecrada reklamlarınızı anlık olarak ölçme hizmeti sağlar.

Arama ağı reklamlarında, Google Adwords hesabınızda belirlenmiş olan anahtar kelimelerin Google veya iş ortaklarında gerçekleşen aramalar sonucunda metin reklamlarınız gösterilir. Görüntülü Reklam Ağı, hedef kitlenize, Google'ın kendi web mülklerinde ve milyonlarca iş ortağı sitede daha etkili, daha sık ve gerçek zamanlı bir şekilde reklam sunmanıza olanak sağlar. Yeniden pazarlama kampanyaları ile ürün veya hizmetleriniz ile gerçekten ilgili olan kitleyi belirleyebilir, onlara özel reklamlar sunabilirsiniz. Bu reklamların dönüşüm oranı diğer reklamlarınıza oranla üç kat daha fazladır, sizinle iletişime geçme ihtimali çok yüksek olan kitlelere ulaşabilir. Ürün listeleme reklamları, Google Merchant aracılığı ile online mağazanızdaki ürünlerinizin reklamlarını Google’da yapabilirsiniz. Arama ağında yayınlayabileceğiniz tek resim seçenekli reklam modelidir. Youtube, dünyada en çok tercih edilen video paylaşım sitesidir. Aynı zamanda Google’dan sonra 2. en büyük arama motoru olarak kabul edilmektedir. Youtube ile hedef kitlenize hikayenizi anlatabilir, onların dikkatini üzerinize çekebilirsiniz.